Öppna förskolan

Nu så har vi varit på Öppna förskolan för första gången och Leo tyckte det var hur kul som helst. Han rusade in i lekrummet och brydde sig inte om mamma ett dugg. Det fanns ju fullt med leksaker och massor av andra barn där att leka med och han var överlycklig. Han yrde runt och skulle testa allt och kolla vad som hände. Sen så var det även lite sång och dans, men han hade fullt upp att kolla runt och ville inte sitta still så länge. Jag och morbror Emil med son gick dit ihop. Han har börjat sin pappaledighet denna veckan och vi kände oss lika vilsekomna båda två, så vi hade följe med några som varit där förr och som "visade" oss hur allt funkade. :-)

Idag så blir det ett besök där igen och ikväll ska vi på MeandI-party hos Anna-Lena. Jag får ta med mig Leo för Niklas jobbar sent. Men då får ju Leo träffa sin kompis Caspher igen och dom busar bra ihop. Har även bokat in mitt egna MeandI-party som jag ska ha den 6 april, så nu är man inne i mammarollen ordentligt. ;-)

I måndags så var även mormor, morfar, Emil och Noel på lunch här. Leo tyckte ju så klart att det var helkul och skrattade och busade hela tiden. Vi fick en jättefin bok med tillhörande CD-skiva med sånger utav mormor o morfar. Barnkammaren heter den och är så fin med massor av sånger och sagor. Så nu spelas det barnvisor för fullt dagarna i ända. Den enda barnvisa jag kan är Imse Vimse Spindel och den har jag sjungt hela tiden för Leo, så han är nog glad över att få höra lite andra sånger nu.

Kram från oss!

Busar med moster Martina. Hon är rolig hon!

Såhär kul kan man ha med en bit wellpapp!    Lek med kusin Noel.    Vad gör jag med den här?    Farmor på besök.    Mamma stickade en ful mössa som hon inte vill ha, så nu försöker hon lura på mig den.    Jag och pappa kollar på tennis.   Jag och morfar dansar.  
 




Kommentarer
Postat av: Fam Hedin

Hejsan!

Här kommer en hälsning från Borås. Hoppas ni mår bra och att allt funkar med er guldklimp.



Kramar

Mira och Jona med föräldrar

2009-02-05 @ 12:24:45
Postat av: Carina

Vilket charmtroll till son ni har! Otroligt roligt att följa er på denna sidan. Hoppas vi snart ses !

Kram

Carina

2009-02-05 @ 21:33:43
Postat av: Veronica

Fam. Hedin: Här funkar det bra! Vi måste höras av, är så nyfiken på hur allt gått för er och barnen. Kram på er!



Carina: Hej vännen! Ja han är riktigt mysig, vår lille kille! Härligt att äntligen få va' mammaledig. Vore kul att höras eller träffas snart. Jag saknar dig! Kram på dig! Hälsa man o son!

2009-02-06 @ 07:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0