Trött!

Klockan 04.35 tyckte Leo det var dax att gå upp idag. Just idag när jag sovit så dåligt. Har legat ute på soffan för att inte störa Niklas när jag låg och vände och vred på mig. Hade precis somnat när lilleman vaknade. Har aldrig hänt att han vaknat så tidigt. Fick han att slumra till en timme till men sen var det bara att gå upp och sätta på en stor kanna kaffe. Gäsp!

Idag blir det öppna förskolan. Leo har haft hosta och förkylning så vi har inte kunnat gå dit på över en vecka. Stackarn! Han har hostat så han har spytt. Men nu är det mycket bättre.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det svänger, snart går Leo upp och sätter på kaffe till er !

Kram till alla

Carina

2009-02-17 @ 18:07:00
Postat av: Emil, Martina o Noel

där ser du svägerska, så här tidigt får jag gå upp nu när jag ska till jobbet ;)

2009-02-17 @ 21:08:43
Postat av: Eva med familj!

Hej, hej!

Ni verkar hittat varandra/fått bra anknytnig vid det här laget!

Jag satt och tittade på lite "gamla" bilder på bloggen...tänk va tiden går fort, och er Leo är så söt! Nu är det snart dags för oss att åka och hämta vår lillebror, fast man varit med om det tidigare när vi hämtade vår Elsa, så är man ganska pirrig!

Sköt om er alla, kram från Eva!

2009-02-18 @ 14:06:30
Postat av: Lina

Hej! va söt han är!! Får man komma och hälsa på er snart? Har inte velat störa än så länge. Antar att ni har haft fullt upp med släkt och vänner. Men vi kommer gärna förbi så fort det är ok med er. Tänker på er. Kram/ Lina

2009-03-08 @ 13:23:50
Postat av: Anna-Lena

Hej Veronica,

Hörde talas om din blogg och det var så roligt att läsa om erat äventyr i Kina och om lille Leo. Han är ju supersöt!!

Hoppas jag springer på er på stan snart.

Kram Anna-Lena (Fågelvägen 5..:-) )

2009-03-11 @ 20:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0