1 år sedan

Idag för ett år sedan kl.09.25 fick vi barnbesked. Då ringde Barnens Vänner och berättade att vi blivit föräldrar till Leo. Jag bröt ihop fullständigt. Vilken lycka det var efter alla år av väntan och åter väntan och då man tänkte att nu orkar jag inte längre, så ringer dom. Ringde till Niklas och han blev först livrädd och trodde att något allvarligt hänt för jag grät så. "Vi har fått en son", lyckades jag till slut få fram och så grät vi båda två. Hans namn var Hong Jialei och han var då 14 månader gammal.

Det blev inte mer jobb för mig den dagen utan cyklade hem i ilfart. Solen sken, det var varmt och en riktigt härlig höstdag, som vi aldrig kommer att glömma.

Nu har vi snart haft Leo hos oss i 9 månader, fast än idag kan vi inte riktigt fatta att vi är föräldrar till denne underbare lille kille som ger oss så otroligt mycket glädje och lycka. Vi älskar dig Leo!



Kommentarer
Postat av: malin faster syster + gudmor

leo ar verkligen en underbar liten kille som jag har aran att vara faster till! grattis pa "ett ars dan" varldens basta foraldrar niklas och veronica! puss o kram pa er alla tre, saknar er och hoppas vi ses snart!

2009-09-09 @ 20:32:48
Postat av: Eva & Theo

Grattis lite i efterskott på "1 årsdagen"!

Det går inte i ord att beskriva hur det känns när de ringer ut BB=barnbesked!

Otroligt vilka känslor..

Kram på er alla & vilken härlig bild på Leo i blåbärsskogen! / Eva.

ps 17/9 har vi vår "1 årsdag"...

2009-09-14 @ 10:27:33
Postat av: emil, martina & noel

och vi älskar dig också!!!



kram kram

2009-09-15 @ 21:17:34
Postat av: Bea

Kul att du har kommit igang med bloggen igen. Hoppas vi ses snart!

Kram Bea

2009-09-15 @ 22:59:30
Postat av: Daniela

hallå

sorry för sist jag e helt glömsk..jag satt o sa vid midddagen att jag skulle till dej på party sen så duschar jag o vips så e allt glömt och pyjamasen åkte på..

hm vi får ta o ses en dag med barnen..hade varit kul för nu var de ett tag sedan..

kramar

2009-10-20 @ 20:20:31
URL: http://daniieelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0